29 Ocak 2018 Pazartesi

Gerçek Bir Blogger Olmanın Altın Sırrı : Sabretmek

  Hiç yorum yok
Herkese merhabalar,

Şimdiki yazımda blogunuza popülarite kazandırmak için yapmanız gereken en önemli şeyden bahsedeceğim : Sabretmek.

Gerçek Bir Blogger Olmanın Altın Sırrı : Sabretmek

blogger olmak,sabretmek,altin kural sabretmek,

Evet, aynen dediğim gibi sabretmek. Kendimden örnek vererek anlatmak istiyorum hem de her şeyi tüm gerçekliğiyle yansıtarak. Blogu Kurma Hikayem adlı yazımda bahsettiğim gibi ben eski bir blog yazarıyım. Ortaokulda teknoloji ve tasarım dersi için kurup yazmaya başladığım blogumu ilerlettiğimi anlatmıştım size. Sonradan kapatıp ara verdiğime de. Belki de pişmanlığımın sebebi blogu o zaman kapatmamdı. Çünkü sabretmedim. Eğer sabretseydim o zamanlar 2.500 ziyaretçi alan blogum şimdiye aktif ziyaretçisi olan 10.000 ziyaretçili bir blogdu. Keşke kapatmasaymışım. İyi de bir gelir kaynağı olurdu değil mi ? İşte ben de bu yeni blogumun üçüncü yazısına kadar ek gelir kaynağı elde etme düşüncesiyle yazıyordum. Aynı kafa devam ediyordu. Ancak sonra boş zamanlarımın çoğunu blog yazmaya harcayarak bir şeyleri eğlenerek öğrendiğimi fark ettim. Zaten 5'inden beri bilgisayara inanılmaz derecede düşkün olan ben, bu işte gerçekten başarılı olacağımı hissettim. Bu hissin en büyük nedeni eğleniyor olmamdı. Biraz daha düşündüm. Tüm düşüncelerim bir höyük gibiydi. Eski düşüncelerimin üstünü yenileri örtüyordu. Bu yeni fikirler de sürekli yenileniyordu. Ancak birisi en yeni olmayı başardı : sabretmek . Artık yeni amacım sadık bir takipçi kitlesi edinip yazılarımı daha çok kişiye ulaştırmak. Bunun için sabretmem gerektiğini de biliyorum.Geçici bir blog olmak yerine kalıcı bir blog olmayı tercih ettim çünkü. İleride blogumla ilgili meydana gelecek değişimler adsense reklamı eklemek ya da yeni bir domain almak olacak. Her neyse, özetleyecek olursam gerçek bir blogger olmanın altın sırrı sabretmektir. En azından bana göre. Sabretmeyi herkes başaramıyor. Bu yüzden de kalıclığı sağlayamıyor. Ben sabredip bloguma düzenli bir şekilde yazarak kazanan olacağım. Siz de bu yolda bana destek olmak isterseniz, web,seo,blogger,wordpress,site,blog konularıyla ilgilenen arkadaşlarınızla blogumu paylaşabilirsiniz.Tekrar söyleyerek bitirmek istiyorum :  Sabır, blogunuza popülarite kazandıracak en önemli etkendir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder