26 Ocak 2018 Cuma

Bu Blogu Neden Kurdum ?

  Hiç yorum yok

Bu Blogu Neden Kurdum ?

seyyarbilgiler blogu

Herkese Merhabalar ,

Şimdiki yazımda sizlere bu blogu neden kurduğumdan bahsedeceğim.İlk olarak blogumu teknoloji odaklı bir haber sitesi yapma ümidi ile kurmuştum.Ancak daha sonraları biraz edebiyat yapmayı , aralara felsefe sokuşturmayı sevdiğimi fark ettim.Bu da blogumu şimdiki formata çevirmemin asıl nedeni oldu.Seyyar Bilgiler,artık Yarı İnsan Yarı Teknolojik adını hatırlatmayacak.Yeni blog formatımız her telden çalacak.Teknoloji,gündem,felsefe,din,kutsallık,mantık,tarih hatta web ve seo ile alakalı konularda yazılar içerecek.Çok ama çok kapsamlı bir blog olacağından şüphem yok.Yapmaya karar verdiğim ikinci değişiklik ise biz kullanmayı bırakmak oldu.Artık kendi ağzımdan yazacağım.Tam da şuan yaptığım gibi.Üçüncü değişiklikten bahsedecek olursam,artık yazılarımı google plus ve twitter dışında hiçbir sosyal medya uygulamasında paylaşmayacağım.Çünkü hem bana vakit kaybettiriyor hem de insanların organik yoldan blogumu görmelerini istiyorum.Yazılarımı artık seri seri yazacağım.Size planımdan biraz bahsedeyim.


Planım Ne ?

Planım şöyle : İlk olarak gördüğünüz gibi 2018 yılının başlarında bir seri başlatacağımı söylemiştim.Bu serinin adı Blogger Tactics idi.En büyük değişikliği Türkçeleştirmek ile yapmaya karar verdim.Bu yüzden yeni adı Blogger Taktikleri olacak.Bu seriyi devam ettirip 10 yazıda ilk sezonunu bitirmeyi planlıyorum.

İkinci olarak Mezmur inceleme-yorumlama serisini devam ettireceğim.İlk yazısını paylaştığım bu seri cidden keyif veriyor.Objektif bir şekilde yorumlama yapmaya çalışıyorum.Bu serideki tek amacımda objektifliği kaybetmeden yorumlayabilmek.150 tane Mezmur olduğu için bu serinin kaplayacağı yazı miktarını tahmin etmek çok güç.Elimden geleni yapıp bu seriyi bitireceğim.Ancak bu seride sizden isteğim yorum atmanız.Çünkü bu serinin amacı saygı çerçevesinde bir tartışma ortamı yaratıp hep beraber düşünmek ve yorumlamak.

Üçüncü olarak düşünce yazıları...Tıpkı önceden yaptığım gibi bu format içerisinde de düşünce yazılarına yer vereceğim.

Ben Ne Zamandır Blog Yazıyorum ?

6 sene önce başladım blog yazmaya.Hala var mı bilmiyorum ama benim zamanımda teknoloji tasarım dersleri vardı.Ben de teknoloji tasarım dersi için proje hazırlıyordum.Projem de kendi blogumu kurmak,tasarımını yapmaktı.2012 yılında teknoloji ve tasarım projesi olan sitemi yaklaşık 2 sene boyunca kullandım.Sonraları bu işten sıkıldığım için ara verdim.Şuan biriktirdiklerimi yazmakta kararlıyım.Değişen şeyler düşünceler ve yıllar.Bu blogu kurma amacım da bu.

Neden Seyyar Bilgiler Adını Tercih Ettim ?

Çünkü planım çeşitli konularla alakalı bilgileri sizlere ulaştırmak.Ben ulaştıracağım.Kargo teslim eder gibi...Seyyar ismini seçtim çünkü henüz bir domain adresim ya da hosting firmam yok ve ben her telden yazacağım.Bilgileri seçtim çünkü blogumun formatı bu.Tüm bunları birleştirince karşıma başlığın altındaki o muhteşem logo çıktı .

Benden şimdilik bu kadar.Bundan sonra Seyyar Bilgiler ile karşınızdayım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder