30 Ocak 2018 Salı

Google + ve Google + Toplulukları'nın Blogunuza Olan Önemli Etkisi

  Hiç yorum yok
Herkese Selamlar,

Bu yazımda yine sitenize ya da blogunuza nasil ziyaretci cekeceginizi ve hit arttiracaginizi yeni bir taktikle anlatacagim. Ancak asil yaziya gecmeden once serimin onceki bolumlerinde yer verdigim bilgilere de goz atmanizi istiyorum. Linklere aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Google +  Kullanarak Bloga Ziyaretçi Çekmek

seo ayarlari,web ayarlari,seo 2018,blog,blogger 2018
Herkesin basit gördüğü ancak blogunuz için çok önem taşıyan bir sosyal platformdur. İçeriğinizi yazar yazmaz manşet atarcasına bir başlık yazarak Google plus’da paylaşabilirsiniz. Paylaştığınız andan sadece birkaç saniye sonrasında içeriğinizin görüntülenme sayısının arttığını göreceksiniz. Her şey iyi,güzel.Fakat kötü bir yanı da var. Eğer içeriğiniz bir ürünü pazarlama üzerineyse,siz de bu içeriğinizi defalarca Google +’da paylaşırsanız Google Politika İhlali mesajının gelmesi gecikmez. Üzücü ama tecrübe konuşuyor.
Ben de üçüncü parti bir firmanın ürününü pazarlamaya çalışıyordum. Bunun için bir gönderi oluşturdum. Bu gönderimde ürünü tanıttım,birkaç süslü cümleyle pazarlamaya çalıştım. Baktım tıklanmıyor,başladım Google Plus’da paylaşmaya. Sanırım 20-30 kez paylaştım. Sonra Politika İhlali uyarısı aldım. İbareden kıl payı kurtuldum. Size de Google +’yı marketing için kullanmayı önermiyorum.

Google Plus Toplulukları'nın Blogunuz İçin Önemi

Google + ile ilgili vazgeçilmez olan diğer şey Google + Toplulukları. Bu topluluklar blogunuza sadık ziyaretçi çekmek ya da ziyaretçilerinizi takipçiye dönüştürmek için atmanız gereken bir adım. Blogunuzun içeriğine uygun bir topluluk bularak katılın. İçeriklerinizi bir iki kez bu topluluklarda da paylaşın. İstatistiklere dönüp baktığınızda bu yöntemin de işe yaradığını göreceksiniz. Yine bir dipnot : Aşırıya kaçmayın.Bir iki kez paylaşım yeter.

Blogunuza uygun olan toplulukları bulmak için bu adrese gidin. Ardından arama kısmına blogunuzun konusuyla alakalı bir şeyler yazın .Sonuçlar çıkacaktır. Eğer genel anlamda bir gruba katılmak istiyorsanız Türk Bloggerlar, Türk Yazarlar gibi blogları aratın. Sonuçlar yine çıkacaktır. Çıkan sonuçlardan aynı konuyu işlediğiniz blogları takip edin ! Onlar da size geri dönecektir çünkü ortak bir amacınız ve birbirinizden öğreneceğiniz şeyler var.

Google + ile söyleyebileceğim en önemli şey Google +’nın Seo için önemli olmasıdır. Google +’da paylaşılanları Google çabuk bir şekilde indexler. Bu da sitenizin Google’a indexlenme ve organik ziyaretçi almanız anlamına gelir.

Bu yazım da burada biter. Okuduysanız yorum atıp fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Takip de ederseniz sevinirim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder