3 Şubat 2018 Cumartesi

Gerçek Bir Blogger Olmanın Altın Sırrı : Farklı Olmak

  Hiç yorum yok
Herkese Merhabalar,

Bu yazımda motivasyon serisine yeni bir bölümle devam ediyoruz. Gerçek bir blogger olmanın sırrı : Farklı Olmak diyoruz.  Peki nasıl farklı olacağız ? sorusunu ben de sormuştum. Haydi yeni bir başlıkla devam edelim.

Gerçek Bir Blogger Olmanın Sırrı : Farklı Olmak

seyyarbilgiler,blogger,blog,web,seo,wordpress

Serimizin bir önceki bölümünde ilk sırrı sabretmek olarak vermiştik. Bu bölümde farklı olmak diyoruz. Şu soruyla başlayalım : Neden aynı olalım ki ? Aynı olmak için bir sebep yok bence. Aynı olmak bana göre sıradanlıktır. Siz sıradan mısınız ? Birçok insan bloglarındaki yazılarını hayalleri, hedefleri ve idealleriyle süslüyor. Bu da onlara farklılık ve insanlar tarafından farkedilmek olarak geri dönüyor. Konseptimiz blog olduğundan bu konuyu da blog örnekli anlatacağım. Yazmaya ilk başladığımda bir teknoloji blogu olmayı tercih etmiştim. Sıradandım. Bunu da biliyordum ki arayış içine koyuldum. Diğer bloglardan, sitelerden nasıl daha farklı olabilirdim ? Benim yeniliğim ne olabilirdi ? İşte, bu soruların cevapları için arayışa koyuldum. Birçok cevaba kavuşsamda benim aradığım, isteklerimi karşılayacak cevaba ulaşamadım. Ben mi ne yaptım ? Konsepti değiştirdim. İkinci konseptim de sıradandı: Blog taktikleri veren bir blog. Biliyorum milyonlarca var. Yine bir farklı olma çabası içine girdim. Ancak bu sefer istediğim cevabı bulmakta başarılı oldum.  Blog taktikleri veren bir blog olacaktım. Fakat aynı zamanda kağıt üzerine dökecektim istediklerimi. Şuan yaptığım tam olarak bu. Bu sayede çok yönlü bir blog olma hayalimi gerçekleştirme yolunda ilerliyorum. Bazen karanlıktan bazen de aydınlıktan göremediğim bu yolda korkusuzca ilerleme kararını çok önceden almıştım. Bu yüzden bırakmaya hiç niyetim yok. Kendime ve bloguma kazandırdığım bir diğer farklı özellik ise ciddiyeti bazen kenarı bırakmak. Yine içimi döküp yazdığım motivasyon yazıları sayesinde iki tarafa da fayda sağladığımı düşünüyorum. Ben bu yazılarda ciddiyetten biraz uzaklaşıp rahat bir dil kullanıp kafamı boşaltırken, siz de bu yazıyı okuyarak blog yazmaya başlamaya ikna olabilirsiniz. Belki de olmazsınız ama bir tesellim var. En azından blog kursam ne olurdu diye bir düşünürsünüz. Süslü kelimeler, bulanık cümleler kullanarak kapalı anlatımla yazıyorum. Çok karışık düşünüyorum ben. Bundandır ki bu seriyi oluşturdum. Biraz olsun kendimi normalleştirmek de bu serinin bana olan katkısı. Hani dedim ya farklı olmak diye, işte böyle farklılaşıyorum. Farklılaşmaktan, farklı olmaktan bir an olsun korkmuyorum. Eğer aynı olmak bana bir fayda sağlamayacaksa neden aynı olayım ki ? Bana göre aynı olmanın tek faydası faydacılık üzerinden yürüyenlerin ortak bir yere toplanarak farklı olmaya çalışanlardan uzak olmasıdır. Ne cümle kurdum ama ? Dönüp bir kere de kendim okudum. Farklı olursanız fark edilirsiniz. Eğer derdiniz benim gibi fark edilmek değilse de en önemlisi kendinizi keşfedersiniz. Ben de kendimi keşfederek sizlere bu yazıları yazarak farklılaşmak hedefindeyim. Umarım ulaşırım bu hedefe. Farklı olmak dedik, motivasyon serisinin karşılıklı faydalarından bahsettik şimdiye kadar.  Bu serinin bana ve bloguma kattığı diğer bir şeyden de bahsederek yazımı bugünlük bitirmek istiyorum. Bu seri diğer yazılarımdan farklı olarak okuyucum ve benim aramdaki sınırları da kaldırıyor. Bu da samimiyettir. Okuyucuları oldukça yazarlar yaşarlar. Bu da benim fikrim. Farklı olun arkadaşlar. En basitinden, çünkü herkes aynı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder