21 Mart 2018 Çarşamba

Blog Yazmak Ne Kadar Zor ?

  Hiç yorum yok

BLOG YAZMAK NE KADAR ZOR ?

bedava blog aç

Birçok arkadaşım bana bu soruyla geliyor. Blog yazmak ne kadar zor ? Benim de cevabım her zaman çok basit oluyor aslında. Dene ve gör. Blog yazmak kolay da olabilir zor da olabilir. Çünkü sabır ve istikrar gerektiren uzun bir süreçtir. Özgün içerik üreteceksin, reklamını yapacaksın, ziyaretçi çekeceksin ve çektiğin ziyaretçilerin seninle kalmasını sağlayacaksın. Eğer sabırlı ve istikrarlıysan bu süreç senin için eğlenceli geçecektir. Değilsen sonuçlarına hazır olmalısın.

Bu sorunun cevabını burada bir kez daha vermek istiyorum. Üstelik kendi site kurma serüvenim üzerinden. İlk olarak seyyarbilgiler blogunu farklı bir ad altında kurmuştum. Tamamen farklı bir konseptle ... Daha sonrasında siteme içerikler atmaya başladım. Ziyaretçi çekmekte zorlandım. İçeriğim insanların ilgisini çekmiyordu. Konsepti değiştirdim ve kendimi bilgili hissettiğim bir alana yöneldim. Bu konsept altında farklı yazılarla insanlara ulaşmaya çalıştım. 3 ay içerisinde 3.855 kişiye ulaşmayı başardım. Daha sonrasında adsense ile ilgili bir problem nedeniyle bu blogu yazmayı bıraktım. Yeni bir domain satın alıp İngilizce haber sitesi kurdum. Her gün düzenli ve özgün içeriklerle 2 ay içerisnde 6.026 insana ulaşmayı başardım. 


Şuan bu blogda yazılarımı paylaşamama nedenim de diğer sitemle ilgilenmemdir. Şuan da sitemi ilerletme yolunda ikinci aşamadayım. Organik ziyaretçi çekebilmek için anahtar kelime planlaması yapıyorum. Hatta hazırladım. Test etmek için uygulamaya koydum. Ek olarak şunu da belirtmek isterim ki dört aylık seyyarbilgiler bloguyla alamadığım adsense onayını 2 aylık .com domainli İngilizce haber sitemle aldım. Şuan para kazanma yolunda ilerliyorum. Adsense ile şuan 1.5 haftamdayım. Çok başarılı olamadım. Bunu da adsense istatistiklerimden görebiliyorum. Şuanki bakiye 5 TL civarında. Bu bakiyeyi arttırmak için çalışmalarıma devam ediyorum. Çalışmalarıma devam ederken de aklıma yenilikler gelmeye devam ediyor. Daha iyi bir tema mı yüklemeliyim diye soruyorum kendime. Ancak sitemin şuanki teması tam yerinde. Bu yüzden bunu da zamana bırakıyorum. Gerekli olduğu anda yapacağım hamleler arasında ilk sırada. Size yaklaşık 200 kelime de anlattığım süreç ne kadar kısa görünse de 4 ayımı aldı. Ben başarısızlığı sevmediğimden konu üzerinde çok fazla yoğunlaşıyorum. Bu yüzden başarılı olana kadar bu konu 10 ayımı alsa da sesimi çıkarmam. Aynı zamanda keyif de alıyorum bu işten. Birçok insanın yapmak istediği ama yapmadığı bir iş sonuçta. Bilerek yapmadığı dedim çünkü bu iş üşengeç insanlara göre değil. Ne demiştim : İstikrar ve sabır.

Uzun zaman sonra bu yazıyı sizlerle paylaşmak çok keyif verici ! Sizler de sorularınızı yorum olarak atabilirsiniz. İyi günler !

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder