5 Şubat 2018 Pazartesi

BLOG YAZARAK PARA KAZANMAK SANILDIĞI KADAR ZOR DEĞİL !

  6 yorum

Blog Yazarak Para Kazanmak !

makale yaz para kazan

Herkese selamlar,

Bu serimizde .com uzantılı bir websitesi satın alacağız. Hostingi de blogger sağlıyor olacak. İlk olarak Google'a 5 TL'ye alan adı yazıyoruz. En üstte göreceksiniz GoDaddy çıkacak. Siteye giriş yapın ve bekleyin. Çünkü bundan sonrasını dikkatli okumanız gerekiyor.

Ben www.newswithus.com sitesinin domainini satın aldım. İngilizce içerik üreteceğim bir haber sitesi oluşturdum. Size de bunu öneriyorum. Bu serimizde haber sitesi oluşturacağız. Türkçe ya da İngilizce siz karar verin. Ancak şunu söylemek istiyorum İngilizce sitelerin getirisi daha yüksek olacaktır ! Eğer İngilizceniz iyi seviyedeyse İngilizce site kurmaktan korkmayın. Kendinize özgün bir isim bulup domain olarak satın alın. Bu adımda iyi düşünmenizi öneriyorum. Kullanmaktan pişman olmayacağınız bir domain almalısınız. Unutmayın amacımız haber sitesi oluşturmak. Satın alacağınız domaini de sitenin içeriğine göre belirleyin. Ben news with us şeklinde bir domain seçtim çünkü anlam olarak bana uygun geldi. Bizimle Haberler ! Tam olarak İngilizce karşılığıdır. 

Bu serideki her yazı diğer serilerin aksine kısa olacak. Görsel de kullanmak istemiyorum. Bunun nedeni bir önceki yazıda bahsettiğim görsellerin yazıyı bastırmaması gerektiğidir. Evet, eğer siz de sitenizin ilk adımı olan domaininizi satın aldıysanız yorum atın. Yorum attığınızda seriyi devam ettireceğim. Adım adım, hep beraber ilerleyerek iyi bir haber sitesi olacağız. Gerçekçi bir hedef koyalım. İlk gelirimizi 100 TL olarak çekelim. Ne dersiniz ? Bu seri bence devam etmeye değer. Sizler de beni yorumlarla haberdar edin ve birlikte ilerleyelim. 

www.newswithus.com - Breaking Website with breaking news

Serinin birinci bölümü tamamlandığında, ikinci bölüm gelecektir. İkinci bölüm biraz daha teknik bilgi içeriyor ! 

6 yorum :

  1. Sabırsızlıkla ikinci bölümü bekliyoruz o zaman... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogruz.com adresindeki intro gerçekten harika. Seriyi takip ettiğiniz için de teşekkür ederim.

      Sil
    2. Evet kişisel bloğumu kapattım. Mart.2019 tarihine kadar böyle kalacak. :)

      Sil
    3. Her şeyin hayırlısı olsun. :)

      Sil
    4. Amin inş :) www.BLoGDosTuM.com açık ama orayı ziyaret etmeyi unutma sürekli gel olur mu? :)

      Sil